پیش‌بینی بارش باران در بیشتر مناطق کشور (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) موافقت با افزایش حق‌الزحمه ساعت اضافه تدریس معلمان راه‌اندازی ۶۰۵ پویش مردمی برای کاشت درخت در خراسان رضوی رمزگشایی از ۲۹ فقره سرقت کابل های برق در طرقبه شاندیز  ساخت دستگاه‌های تولید کمپوست برای استفاده خانگی انفجار مرگبار یک منزل مسکونی در قوچان + تصاویر (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعتراف تکان دهنده سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال ۵۹ داروی جدید تحت پوشش بیمه قرار گرفت شتابزدگی و عجله؛ علت ۸۴ درصد از حوادث برقی خراسان رضوی جویدن ناخن با کدام اختلالات سلامت روان ارتباط دارد؟ آمار بالای پوسیدگی دندان در کودکان ایرانی | ۲۰ توصیه مهم و کاربردی برای مراقبت از دندان کودک دلایلی که موجب تلخی دهان می‌شود + راهکار‌هایی برای رفع آن با تغییر رنگ زبان‌تان، بفهمید که چه بیماری دارید زمان برگزاری مجدد نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ برای داوطلبان سیل‌زده خراسان جنوبی اعلام شد معمای پرونده خونین برادرکشی در مشهد (۱۱ اردیبهشت) معافیت مشمولان ۳۵ساله و دارای ۲فرزند از قانون بودجه حذف شد+سند سارق انباری خانه‌ها دستگیر شد جویدن ناخن با کدام اختلالات سلامت روان ارتباط دارد؟ حمله با شمشیر در لندن یک کشته و چند زخمی بر جای گذاشت
سرخط خبرها

در ایام نوروز بیش از ۲ میلیون و ۳۲۲هزار خودرو وارد خراسان رضوی شدند | ۹ نفر در تصادفات جاده‌ای جان باختند

  • کد خبر: ۲۱۹۸۶۹
  • ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۹
در ایام نوروز بیش از ۲ میلیون و ۳۲۲هزار خودرو وارد خراسان رضوی شدند | ۹ نفر در تصادفات جاده‌ای جان باختند
رئیس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: از ابتدای طرح از ۲۴ اسفند سال گذشته تا ۱۴ فروردین سال جاری ۲ میلیون ۳۲۲ هزار و ۲۶۸ دستگاه خودرو وارد استان شدند و ۲ میلیون و ۴۰۶ هزار و ۱۷۱ دستگاه خودرو از استان خارج شدند.

هادی امیدوار در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز درخصوص آمار تصادفات نوروزی اظهار کرد: در بازه زمانی ۲۴ اسفند ماه سال گذشته تا ۱۴ فروردین ماه سال جاری آمار تصادفات ۳۱ درصد در استان و ۶۰ درصد در مشهد کاهش داشته است.

وی افزود: همچنین تصادفات منجر به فوت در ایام تعطیلات نوروزی ۳۶ درصد در استان و ۶۰ درصد در مشهد کاهش داشته است همچنین تصادفات جرحی ۴۶ درصد در استان افزایش و ۴۳ درصد در مشهد کاهش داشته است.

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی گفت:همچنین امسال برخورد در حوزه تخلفات جاده‌ای ۳۰ درصد افزایش داشته است و طی تعطیلات نوروزی ۹ نفر در تصادفات جاده‌ای خراسان رضوی فوت شدند.

امیدوار بیان کرد: از ابتدای طرح که از ۲۴ اسفندماه سال گذشته تا ۱۴ فروردین ماه سال جاری داشتیم تعداد ۲ میلیون ۳۲۲ هزار و ۲۶۸ دستگاه خودرو وارد استان و ۲ میلیون و ۴۰۶ هزار و ۱۷۱ دستگاه خودرو از استان خارج شدند، ورودی خودرو‌ها در ایام نوروزی نسبت به سال گذشته ۳ درصد کاهش داشتیم ولی در آمار خروجی‌ها نسبت به سال گذشته تفاوتی نداشتیم.

وی افزود:طی بازه زمانی ۲۴ اسفندماه تا اول فروردین‌ماه بیشترین تعداد تصادفات جرحی در استان به وقوع پیوسته است و از تاریخ اول فروردین‌ماه تا آخر تعطیلات نوروزی از میزان تصادفات کاسته شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->